Lidmaatschap

Lid worden?

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op deze pagina! Wij zijn studievereniging Contact van de opleiding Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit Utrecht. We organiseren bijna elke week wel één of meer activiteiten, zoals een museumbezoek, pubgolf of een cantus. Ook organiseren we jaarlijks een buitenlandse reis en een weekendje weg!

Maar waarom lid worden bij SV Contact?

Het lidmaatschap kost 15 euro per jaar en dan ben je welkom bij alle feestjes, borrels, reizen, en nog veel meer activiteiten! Neem maar eens een kijkje bij onze agenda om te zien wat we allemaal organiseren.

Daarnaast krijg je eigenlijk het geld voor het lidmaatschap al terug met de korting die je bij ons krijgt op je studieboeken die verplicht zijn voor de opleiding, en andere te gekke kortingen! Zo krijg je via SV Contact korting bij onder andere Ten Beste, Domino's en meer!

Verder brengt een lidmaatschap bij ons ook heel veel kleine voordelen met zich mee! In de binnenstad (Muntstraat 2a, kamer T3.10) bevindt zich de Contactkamer. Iedere week is hier een Contact-uurtje met lekkere snacks. Je kan langskomen om te studeren, of om even pauze te nemen met een potje Mario Kart. De artikelen voor je college kun je hier ook gratis printen (of dat ene concertkaartje)!

Overtuigd? Stuur dan snel een mail naar secretaris@svcontact.nl om lid te worden!

Toch nog vragen? Geen probleem! Ook die kun je gerust mailen naar secretaris@svcontact.nl t.a.v. Emma Kusters.

Hopelijk tot snel bij één van onze activiteiten!