Hoi allemaal!

Welkom op onze bestuurspagina! Sinds 12 september 2023 zijn wij het 23e bestuur van SV Contact. Samen zullen wij ons een jaar lang inzetten voor de vereniging, haar leden, de bachelorstudenten van CIW en de masterstudenten van Communicatie en Organisatie en Interculturele Communicatie.

Het 23e bestuur zal bestaan uit:

Marit Vrijmoeth – Voorzitter

Emma Kusters – Secretaris

Lotte Strik – Penningmeester

Jeroen Josemans – Commissaris Onderwijs

Michelle van Egmond - Commissaris Intern

Iris Domhof - Commissaris Extern

image00002.jpeg
XXIII

Het komende jaar ligt de focus op het het stimuleren van SV Contact als een open vereniging, het binden van leden aan de vereniging, het focussen op inclusiviteit en diversiteit binnen de vereniging, het uitvoeren van een wijziging in de statuten, het organiseren van de Nationale Dag van de Communicatie, het actief uitlichten van mogelijkheden binnen en buiten de Universiteit Utrecht en het studieverloop van CIW-studenten en het waarborgen van de continuïteit van de vereniging. Deze doelen staan verder toegelicht in ons beleidsplan, dit is te vinden onder het kopje "plannen" bij de documenten op deze site. Samen met onze 15 commissies en de drie adviesorganen gaan wij er weer een super mooi jaar van maken.

Lijkt het jou ook leuk om de vereniging te runnen en heb jij behoefte om meer uit je studie te halen? Vanaf februari organiseren wij bestuursinformatie-avonden waar jij alle informatie krijgt over het bestuursleven. Je mag natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt!

Heb je verder nog ideeën voor de vereniging of wil jij graag iets organiseren? Onder het kopje ‘’ledeninput’’ vind je een formulier waar je je suggesties, ideeën en overige input kwijt kan. Alle input is welkom! Dit zal de eerstvolgende bestuursvergadering besproken worden.

Het credo voor komend jaar luidt als volgt: “Ons hart is blauw, voor mij en ook voor jou.” Met dit credo leggen we komend jaar nadruk op het karakter van SV Contact als een open vereniging. Het credo laat zien dat wij als het 23e bestuur ons willen inzetten voor een vereniging voor iedereen.

Veel blauw liefs, namens het 23e bestuur,

Marit Vrijmoeth