Hé! Lieve Contacters,

Ik ben Jeroen Josemans. Ik ben 21 jaar en kom uit Leiden. Ik woon sinds mijn tweede jaar in Utrecht in het mooie Kanaleneiland. Ik heb voor de langste tijd gezegd dat uit huis gaan niet nodig was voor mij, maar wat ben ik blij met mijn plekkie in deze stad zeg. Het is hier echt top.

In jaar 1 van mijn studie en lidmaatschap ben ik niet zo actief geweest bij Contact. Tot mijn spijt, dat zeker. Ik heb gelukkig in mijn tweede jaar geprobeerd te compenseren en heb geprobeerd overal aanwezig te zijn. Daarbij ben ik bij de Introductiecommissie gegaan. Mijn lieve commissieleden hier waren echt fantastisch en we hebben een fantastisch jaar gehad samen. Ook bij de Toneelcommissie heb ik een enorm leuke tijd gehad. Hoe meer ik zag van deze vereniging, hoe meer ik er van ben gaan houden. Ik heb hier vrienden voor het leven, herinneringen om aan mijn kleinkinderen te vertellen en geluksmoment na geluksmoment gemaakt.

Dit jaar, mijn derde jaar op de opleiding, mag ik de schoenen vullen van jullie Commissaris Onderwijs. Ik heb de eer om voor jullie een directe verbinding naar de universiteit te zijn. Ik regel de boekenverkoop, de meeloop- en opendagen, mag de Educatiecommissie ondersteunen en nog veel meer. Stuk voor stuk zal ik deze taken met liefde en passie proberen te vervullen, want dit is wat ik wil doen. Dit is waar ik wil zijn.

Voel je nooit bezwaard om met mij een praatje te maken als je me ziet op een activiteit, een borrel of gewoon in de stad. Wat ik het liefste doe is lekker kletsen en mensen beter leren kennen. Je mag zeker altijd met mij praten over de universiteit, maar een leuk gesprek over biertjes, je hobby’s of het leven is ook altijd welkom. Graag zelfs! Wees niet bang dat je me stoort, praten met een lid doe ik altijd met liefde. Je mag me dan ook altijd appen of je kan mij op de mail bereiken via onderwijs@svcontact.nl.

Veel blauw liefs,

Commissaris Onderwijs 2023-2024