Lieve Contacters,

Ik ben Michelle van Egmond, 22 jaar oud en mag me sinds dit jaar een afgestudeerde CIW'er noemen. Ik ben geboren in Leiden, maar woon momenteel in het mooie Zeist! Dat zijn aardig wat busreisjes op en naar naar Utrecht, maar dat vind ik alleen maar leuk.

In 2020 heb ik mijn heuze VWO-coronadiploma gehaald, en wilde ik iéts met media studeren, maar welke studie dat zou zijn aan het begin van dat jaar nog een groot vraagteken. Ik bezocht een open dag van CIW, en werd niet eens verliefd op de studie, maar vooral op Utrecht. Helaas was alles toen anders dan normaal: geen introductie zoals ik die nu gewend ben, geen fysieke activiteiten bij Contact en online hoor- en werkcolleges. Toen het coronatijdperk was afgelopen ging ik af en toe samen met vrienden naar borrels en feesten van Contact, maar wist ik nog niet echt wat de vereniging was. Tot ik een jaar later de gezelligheid bij m'n studie miste, en besloot ik maar in het diepe te duiken: ik ging een weekendje weg met de TripCie en werd secretaris van de Buitenandse Reiscommissie. Al die mensen die ik toen helemaal niet kende, en stiekem ook een beetje intimiderend vond, zijn nu stuk voor stuk vrienden voor het leven. Het voelde echt als een familie die me met open armen ontving. Ik hoop en wil dat aankomend jaar heel graag teruggeven aan leden.

Nadat de buitenlandse reis naar Praag erop zat en ik eigenlijk klaar zou zijn met studeren, merkte ik dat ik nog niet klaar was om het daarbij te laten. Dit jaar ga ik dan ook aan de slag als Commissaris Intern, waar ik echt met plezieroogjes naar uitkijk. Dat houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor de online representatie van SV Contact, waar ik enorm veel zin in heb! Bijna alle promo die je ziet verschijnen, heb ik dus mogen maken (en wellicht spot je hier en daar wat stiekeme grapjes in de promo). Heb je vragen over mijn functie, mijn taken of wat dan ook? Stuur dan een mailtje naar intern@svcontact.nl. Je ziet me vast nog vaak voorbij lopen met m'n camera of telefoon in handen op activiteiten, dus kom vooral gezellig een praatje maken over wat dan ook: concerten, grappige TikToks of memes, of gewoon over het leven. Voel je helemaal welkom :)

Veel blauw liefs,

Commissaris Intern 2023-2024