Commissies

SV Contact zou niet bestaan zonder haar commissies. Alle commissieleden zorgen voor nieuwe, uitdagende en drukke activiteiten. Benieuwd wie onze helden zijn? Neem dan een kijkje op de commissiepagina's!

SV Contact heeft momenteel 10 prachtige, actieve commissies, waaronder twee nieuwe commissies dit jaar: de Kunstcommissie en de Statutencommissie! Hieronder kun je alle commissiespecifieke pagina's bekijken.

Ieder jaar vindt er tijdens de CIW-introductietijd een commissiemarkt plaats, waarbij uitleg wordt gegeven over commissies en vragen kunnen worden gesteld aan commissieleden. Mocht je deze gemist hebben, of de informatie nog een keer door willen lezen, kun je onderaan deze pagina het commissieboekje van dit jaar bekijken.

Aanmelden voor een commissie?

Dat kan! Hoewel de nieuwe commissies in september al worden gevormd, zijn we eigenlijk altijd op zoek naar leuke, enthousiaste aanvullingen! Mocht je later willen aansluiten bij een commissie die je leuk lijkt, stuur dan even een mailtje met motivatie naar bestuur@svcontact.nl t.a.v. Emma Kusters! Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Commissieboekje 2023-2024

Bestandsnaam Bestandsgrootte