Statutencommissie

Statutencommissie (StatuutCie)

De Statutencommissie is nieuw dit jaar, en richt zich op één van de belangrijkste aspecten van de vereniging: de statuten. De StatuutCie gaat zich dit jaar richten op het wijzigen van de de statuten, een belangrijk document met allerlei regels over hoe de vereniging moet lopen. Benieuwd naar de StatuutCie van dit jaar? Houd deze pagina in de gaten!

Statutencommissie 2023-2024

Met gepaste trots stellen wij ons voor als de Statutencommissie van SV Contact! Wij zullen ons de komende tijd als werkgroep inzetten om de statuten te herzien en hopelijk te wijzigen

De statuten van een studievereniging zijn eigenlijk de officiële regels en afspraken die vastleggen hoe de vereniging werkt en wordt bestuurd. Het is als het ware het 'grondwettelijk' document van de studievereniging. Hierin staan zaken zoals het doel van de vereniging, hoe het bestuur wordt gekozen, welke activiteiten de vereniging organiseert, en hoe beslissingen worden genomen.

Met onze voorzitter Sharon aan het hoofd en Bridget achter het toetsenbord wordt er als een malle vergaderd. Samen met hen werken Pepijne en Mara als algemeen leden, die de statuten woord voor woord en wet voor wet langslopen. Dit alles wordt gedaan met de ondersteuning van onze Marit, die de statuten aan jullie zal presenteren.

We hebben veel zin om aan de slag te gaan, en hopen jullie allemaal te zien op de Statuten-AV!!

Statutencommissie_2.png
StatuutCie 23-24