Lieve Contacters,

Ik ben Michelle van Egmond, 22 jaar oud en ben nu vierdejaars CIW. Ik ben geboren in Leiden, maar woon momenteel nog thuis in Rijnsburg. Hopelijk (met een beetje geluk) kan ik me binnenkort ook een Utrechter noemen!

Na het behalen van mijn VWO diploma ben ik gelijk begonnen met CIW hier in Utrecht, en dat beviel eigenlijk meteen goed ondanks de coronajaren. Toen het coronatijdperk een beetje was afgelopen ging ik zo nu en dan mee naar borrels van Contact, maar ik was toen nog niet heel actief. Toen ik merkte dat ik de gezelligheid toch wel echt miste, besloot ik me in te schrijven voor de Buitenlandse Reiscommissie. Daar was ik afgelopen jaar de secretaris, waar ik veel ervaring heb kunnen opdoen, de vereniging heb leren kennen en vrienden voor het leven heb gemaakt. Op die manier ben ik ook SV Contact binnengerold! Het voelde echt als een familie die me met open armen ontving. Ik hoop en wil dat aankomend jaar heel graag teruggeven aan leden.

Aankomend jaar ga ik aan de slag als Commissaris Intern, waar ik echt met plezieroogjes naar uitkijk. Dat houdt eigenlijk in dat ik verantwoordelijk ben voor de online representatie van SV Contact, waar ik enorm veel zin in heb! Naast dat je mij kan bereiken via de sociale media van SV Contact kan je ook altijd een mailtje sturen! Dus heb je vragen of wil je gewoon gezellig kletsen? Stuur dan een mailtje naar intern@svcontact.nl. Je ziet me vast nog vaak voorbij lopen met m'n camera in handen op activiteiten, dus kom vooral gezellig een praatje maken!

Veel blauw liefs,

Commissaris Intern 2023-2024