Sportcommissie

Sportcommissie 2021-2022

Zeer gewaardeerde lieve  Contacters,

Hierbij de introductie van de allermooiste, allerbeste en allernieuwste commissie van SV Contact: de Sportcommissie 2021-2022!
Als meest sportieve en fanatieke commissie ever zullen wij dit jaar vier grandioze sportieve activiteiten neerzetten. Deze activiteiten zijn er voor het plezier maar natuurlijk ook voor het welzijn van de leden van contact.
De commissie bestaat uit vijf excellente leden (van links naar rechts):

Als eerste Luna Dral, onze commissaris PR. Alle vette promoties die je dit schooljaar gaat tegenkomen heeft Luna met veel liefde in elkaar gezet.

Roos van der Baan is dit jaar secretaris en daarom de rechter hand van de voorzitter. Alle belangrijke informatie en mails zal zij beheren. Als eerstejaars is zij de jongste van de commissie maar zeker niet de minste.

Naast Roos staat onze voorzitter, Jang Mi Mentink. Die mag deze geweldige commissie dit jaar in de rechte banen leiden. Als oud bestuurder en ervaren sporter zal zij zich niet inhouden om het beste uit de commissie te trekken.

Ralph Janssen onze penningmeester zal zich dit jaar bezig houden met alle financiën rondom de activiteiten. Ralph is een zeer sportieve jongen en zal daarom ook sportief omgaan met de prijzen rondom de activiteiten.

Last but not least: onze commissaris Locatie is Timo Harmankaya. Timo is een erg gedreven jongeman met al veel ervaring binnen onze studievereniging. Hij zal zich dit jaar bezig houden met het zoeken van de meest spectaculaire locaties voor de activiteiten.

We hopen natuurlijk dat we zoveel mogelijk van jullie gaan zien tijdens de activiteiten die wij gaan organiseren. Hou zeker de socials in de gaten want er komen heeeeele vette dingen aan!

Introductie_insta.png