Bestuur 2010-2011

Op 13 oktober 2010 is er een nieuw bestuur aangetreden. Dit is het tiende bestuur en tevens tweede lustrumbestuur van SV Contact, bestaande uit de volgende zes personen:

Maaike Reijlink – Voorzitter
Lotte Gerritsen – Secretaris
Sidney Klinker – Penningmeester
Yanick van Altena – Commissaris Onderwijs
Eline Bots – Commissaris Intern
Daan Scherpenzeel – Commissaris Extern

De belangrijkste reden om te kiezen voor een zeskoppig bestuur in plaats van het gewoonlijke vijfkoppige bestuur, is het steeds groeiende aantal leden en het geloof dat wij op deze wijze onze taken optimaal kunnen uitvoeren. De functie van commissaris intern is erbij gekomen, waardoor Eline nu de verantwoordelijkheid draagt over alle commissies, die gewoonlijk over de vijf bestuursleden zouden worden verdeeld. Op deze manier kunnen de overige bestuursleden zich beter focussen op hun overige taken.
Naast de bijzonderheid van een zeskoppig bestuur wordt 2010-2011 ook een bijzonder jaar omdat SV Contact haar tiende verjaardag viert. En dat moet uitgebreid gevierd worden! Vorig jaar is een lustrumcommissie in het leven geroepen die er dit jaar voor zal zorgen dat er continu leuke activiteiten op de agenda staan, waaronder het moordenaarsspel Gotcha, een extravagant gala en een zomerse trip naar de Efteling.
We gaan dus een mooi jaar tegemoet, maar het gaat niet alleen om plezier maken. Als bestuur zijn wij er in eerste instantie om alles binnen de vereniging in goede banen te leiden en om klaar te staan voor onze leden. Dit jaar willen wij het accent met name gaan leggen op het contact met en tussen de eerstejaars studenten, om hen gelijk op een positieve manier aan de vereniging te binden. Om dit doel te bereiken is er een eerstejaarscommissie opgericht, die leuke en toegankelijke activiteiten zal gaan organiseren voor de eerstejaars. Ook de toneelcommissie is nieuw, waar Contacters met leden van V.U.G.S. en Drift ’66 gaan samenwerken om een mooie voorstelling op poten te zetten. Al met al staat er de leden een hoop bijzondere activiteiten te wachten dit lustrumjaar!
Het bestuur vergadert elke week op woensdagmiddag op de bestuurskamer op KNG 20. Daarnaast is het bestuur altijd te bereiken op de koffie-uurtjes op donderdagmiddag van 12.00 tot 16.00 en ook is er dagelijks een bestuurslid aanwezig op de kamer van 11:00 tot 15:00. Je kunt altijd gezellig binnenvallen voor vragen, gewoon een praatje of een potje Mario Kart. Uiteraard kun je met vragen ook naar ons mailen op: bestuur@svcontact.nl.

Groetjes van Maaike, Lotte, Sidney, Yanick, Eline en Daan!

bestuur_10.png