Bestuur 2011-2012

Op 21 september 2011 is het 11e bestuur der Studievereniging Contact geïnstalleerd.

Het 11e bestuur bestaat uit 6 personen, namelijk:

• Ingmar van Eck – Voorzitter
  • Fleur van der Eijk – Secretaris
  • Cornelia Schneider – Penningmeester
  • Bart Eijk – Commissaris Onderwijs
  • Jantien Minderhoud – Commissaris Intern
  • Martijn van Dijk – Commissaris Extern

De leus van het 11e bestuur van SV Contact luidt: 'Contact in balans'. De uitleg: Naast alle supergezellige activiteiten die we sowieso elk jaar organiseren willen we dit collegejaar ook wat meer nadruk leggen op de studie, door meer educatieve activiteiten te organiseren. Ons beleidsplan kunnen jullie inzien op de bestuurskamer of opvragen via bestuur@svcontact.nl

Misschien is het voor jullie onduidelijk wat het bestuur van SV Contact nu precies doet. We zijn er te allen tijde voor de leden. In principe bewaakt het bestuur de continuïteit van de vereniging en let het op de financiële huishouding. We vormen aan het begin van het jaar alle commissies en onderhouden gedurende het jaar nauw contact met hen. Het hele jaar door vormen wij het aanspreekpunt voor alle Contact-leden, commissies, docenten, de opleiding, de faculteit, de universiteit, andere verenigingen, sponsoren, andere belanghebbenden, enzovoorts. Daarnaast zijn we aanwezig bij alle activiteiten die de verschillende commissies van SV Contact organiseren en zullen wij zelf ook activiteiten organiseren.

Bestuursleden van SV Contact zijn elke werkdag van 11.00u tot 15.00u te vinden in kamer 2.10b op de Kromme Nieuwegracht 20. Het rooster met de namen kun je terugvinden op de homepage van de website. Donderdagen zijn een uitzondering, dan proberen we met zijn zessen aanwezig te zijn van 12.00u tot 16.00u. Elke eerste dinsdag van de maand kun je de bestuursleden ook nog eens vanaf 22.00 vinden op de Maandelijkse borrel in Café Otje, Nobelstraat 283 te Utrecht.

Jullie kunnen altijd mailen naar bestuur@svcontact.nlof naar onze persoonlijke bestuursmail. Tijdens kamerdienst-tijden zijn we bereikbaar op 030-253 6258. We volgen als parttime bestuur natuurlijk ook gewoon colleges dus we zijn ook altijd aanspreekbaar in de universiteitsgebouwen, op straat of ergens anders in het Utrechtse.

Groetjes van Ingmar, Fleur, Cornelia, Bart, Jantien en Martijn!

bestuur_11.png