Bestuur 2012-2013

Hallo lieve Contact’ers

Op 18 september 2012 is het twaalfde bestuur der SV Contact geïnstalleerd. We zijn dit jaar met vijf vrouwen en één man. Wij zijn er om de continuïteit van de vereniging te bewaken en de financiën te beheren. Voor sommige is het misschien niet helemaal duidelijk wat het bestuur allemaal doet en daarom zullen wij ons even voorstellen.

Doris Huitink - Voorzitter
Vera Vandenberghe - Secretaris
Nadine Biegstraaten - Penningmeester
Dennis Morsink - Commissaris Onderwijs
Charlotte van den Arend - Commissaris Intern
Juliën Schoonbrood - Commissaris Extern

Dit jaar zal Doris Huitink de Voorzitter zijn. Zij vormt het gezicht van de vereniging richting leden, zit vergaderingen voor en houdt dit jaar toezicht op de Activiteitencommissie en de Galacommissie.
Vera Vandenberghe zal de taak van Secretaris vervullen. Zij verzorgt alle post en zorgt er voor dat deze bij de goede personen terechtkomen. Ook notuleert ze tijdens vergaderingen en onderhoudt ze contact met leden en andere verenigingen. Ook zal zij het ondersteunend bestuurslid zijn voor de Eerstejaarscommissie en de Feestcommissie.
Nadine Biegstraaten is dit jaar Penningmeester en zal er voor zorgen dat alle financiën op orde zijn. Nadine heeft de begroting gemaakt en zal aan het einde van ons bestuursjaar de afrekening presenteren. Ook is ze dit jaar verantwoordelijk voor de Buitenlandsereiscommissie en de Introductiecommissie.
De Commissaris Onderwijs en enige man is Dennis Morsink. Hij is verantwoordelijk voor de boekverkoop, heeft contact met de universiteit en docenten en neemt de Educatiecommissie en de Toneelcommissie onder zich.
Commissaris Intern is dit jaar Charlotte van den Arend.  Zij stuurt jullie de nieuwsbrieven, houdt de website, Facebook en Twitter bij en gaat dit jaar over de Fotocommissie en de Jaarboekcommisie.
Juliën Schoonbrood is dit jaar Commissaris Extern en zal zich richten op het binnenhalen van zo veel mogelijk sponsorgelden die wij in activiteiten en lange termijn investeringen kunnen steken. Juliën ondersteunt dit jaar ook de Bedrijvendagcommissie en de Redactiecommissie.

Het bestuur is er te allen tijde voor de leden. Wij zijn zowel doordeweeks als in het weekend bereikbaar voor vragen over de studie Communicatie- en informatiewetenschappen over de vereniging SV Contact. Van maandag tot en met vrijdag is er van 11:00 uur tot 15:00 uur altijd iemand aanwezig op de bestuurskamer op de Kromme Nieuwegracht 20, kamer 2.10b. Op woensdag zijn we er allemaal tijdens het koffie-uurtje. Kom gezellig binnenlopen voor een kopje koffie en een koekje! Op de deur van de kamer vind je het rooster en onze contactgegevens. Ook op de site en op de Facebook zal bijgehouden wie wanneer aanwezig is. Daarnaast zullen we dit jaar op de activiteiten van SV Contact te vinden zijn en kunnen jullie iedere eerste dinsdag van de maand een biertje met ons drinken op de maandelijkse borrel in Café Lieve. Voor vragen kunnen jullie ook altijd een mailtje sturen naar het bestuur.

Wij hebben heel veel zin in komend jaar en hopen jullie vaak te zien op SV Contact activiteiten of op de bestuurskamer!

Groetjes van Doris, Vera, Nadine, Dennis, Charlotte en Juliën.

bestuur_2.png