Bestuur 2014-2015

Lieve leden van SV Contact,

Wij zijn het veertiende bestuur der studievereniging Contact. Sinds 18 september 2014 mogen wij onszelf bestuur noemen en dit doen we met veel trots en plezier. Onder de vorige besturen is SV Contact al gegroeid tot een grote en hechte vereniging. Aankomend jaar willen wij deze stijgende lijn aanhouden. SV Contact is immers een aanvulling op de studententijd van iedere student Communicatie- en informatiewetenschappen!

Het veertiende bestuur bestaat uit de volgende leden:

Voorzitter                                      Luc Nibbeling

Secretaris                                     Marlou van den Broek

Penningmeester                           Denise Berger

Commissaris Onderwijs               Max Otten

Commissaris Intern                      Bart Wellens

Commissaris Extern                     Floris Koster

Studievereniging Contact is een zeer gezellig en open vereniging voor alle leden. Wij vinden het als bestuur belangrijk dat iedereen zijn plek vindt binnen onze vereniging. We willen dit bereiken door dit jaar weer een groot aantal gevarieerde activiteiten te organiseren. Het gaat dan om zowel gezellige en spectaculaire activiteiten als educatieve activiteiten die het beste uit de studie CIW naar boven halen. Dit organiseren we natuurlijk samen met onze dertien geweldige commissies.

Als bestuur hebben wij een beleidsplan geschreven voor het bestuursjaar 2014-2015. Een opvallend punt in ons beleidsplan is het verbeteren van de communicatie vanuit het bestuur naar de leden en tussen de leden zelf. Belangrijk hierbij is het opzetten van de SV Contact app. Met behulp van deze applicatie ben je binnen een ogenblik op de hoogte van het laatste nieuws binnen de vereniging. Zorg dus dat je hem op je smartphone geïnstalleerd hebt! Als je een kijkje zou willen nemen in de rest van ons beleidsplan, mail dan gerust naar bestuur at svcontact.nl

De bestuursleden zijn elke werkdag te vinden op onze bestuurskamer aan de Kromme Nieuwegracht 20, kamer 2.10b (via de ingang aan de Muntstraat 2a). Kom tussen 11:00 tot 15:00 langs om iets te vragen of gewoon om ons gezelschap te houden! Vooral tijdens het koffie ‘uurtje’, op woensdag middag tussen 12:00 en 16:00, is het altijd heel gezellig om even met ons en de rest van de leden te relaxen. Ik wacht nog steeds op een waardige tegenstander bij een potje Super Smash Bros. Dus als je ons op één van de vele SV Contact activiteiten ziet, spreek ons aan!

Veel plezier aankomend studiejaar en tot snel!

Namens het veertiende bestuur der SV Contact,

Luc Nibbeling