Bestuur 2015-2016

Lieve leden,

Het aankomende jaar zullen wij met zijn zessen het vijftiende bestuur, ofwel het derde lustrumbestuur van SV Contact vormen. Een hele lange titel, maar eigenlijk betekent het gewoon dat wij een groep gemotiveerde CIW studenten zijn die de vereniging nog een jaartje draaiende gaan houden. Wij zullen dit uiteraard met veel enthousiasme en plezier doen en we hopen dat jullie allemaal een plekje vinden binnen de vereniging, wellicht binnen één van onze veertien commissies. SV Contact is een vereniging die dient ter aanvulling van zowel je studentenleven in Utrecht als je voortgang wat betreft de studie CIW.

Het vijftiende bestuur bestaat uit de volgende leden:

Voorzitter                                         Fleur Kokke

Secretaris                                        Lisann van den Berg

Penningmeester                              Kathleen Zwanenburg

Commissaris Onderwijs                  Didre Siebers

Commissaris Intern                         Max Hartwig

Commissaris Extern                        David Ruger

Het credo dat centraal zal staan het aankomende bestuursjaar luidt ‘smaakt naar meer’. Dit heeft te maken met de uitdagingen die voor de boeg staan het aankomende jaar. Zo zal het derde lustrum dit jaar grootschalig gevierd worden met als hoogtepunt een lustrumweek in april die je zeker niet mag missen! Daarnaast hebben wij een nieuwe commissie opgericht die het credo helemaal doet vervullen: de Kookcommissie. Zij zullen het aankomende jaar voor enkele culinaire hoogstandjes zorgen en natuurlijk door middel van workshops ervoor zorgen dat de leden ook hun eigen maaltijden klaar kunnen maken. De uitwerking van deze en andere hoofddoelen het aankomende jaar, kun je terugvinden in ons beleidsplan die is bijgevoegd onderaan dit stukje.

Je kunt de bestuursleden elke werkdag tussen 11.00 en 15.00 vinden op de bestuurskamer aan de Kromme Nieuwegracht 20, kamer 2.10b (via de ingang van de Muntstraat 2a). Op deze tijden zit er altijd iemand van ons bij wie je terecht kunt met vragen of om even je hart te luchten. Elke week, afhankelijk van het blok, is er een koffie-uurtje tussen 12.00 en 16.00 waar er volle bak thee en koffie wordt geleut , waar het altijd gezellig is en waar je van harte welkom bent!

Tot heel erg snel!

Liefs namens het vijftiende bestuur der SV Contact,